22 januari 2012

Svar till Pia och Maria: Den nakna sanningen.

Pia och Maria ville ha bilder på var vi bor just nu. Så gärna, så gärna.

Eftersom jag inte vill tråka ut mig med att städa inför en fotografering får ni först titta in här för att få ett hum om hur det kan se ut här, när det är stylat och fixat.

Här på bloggen publicerar jag däremot den nakna sanningen om hur det faktiskt ser ut på riktigt. När vi bor här alltså. Jag är säker på att andra skulle ha det betydligt prydligare. Det har vi också, ibland. Men oftast ser det ut ungefär så här.

Här äter vi. Här jobbar jag också ...

... och här hänger vi när vi inte är på stranden

Här gör vi mat.

Här är badrummet med tvättmaskinen.

Om man vänder sig om från köket ser man var barnen sover

Här är utsikten från barnens säng

Här är den halvan av vårt sovrum där barnen bygger koja

Och här leker de också, i vår obäddade säng

Så här ser det ut utifrån. Vi har övre våningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar