5 maj 2013

And the winner is...

Med hjälp av en slumpgenerator blev ingen mindre en Heidi vinnare till uggleväskan. Så om du vill vara snäll och maila din adress till mig på engulapelsinSNABELAgmailPUNKTcom så får du väskan i postlådan så småningom (kanske redan i morgon eftersom vi bor i samma stad). Grattis!

Och till alla er som inte vann den här gången:
Inte mindre än två jättespännande lotterier är på kommande (det är sant! Jag som nästan aldrig brukar arrangera lotterier har fått spunk på slumpmässiga vinnare!) Och priserna blir bara bättre och bättre!


4 kommentarer:

  1. Grattis till Heidi och jag ser fram emot nästa lotteri! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra! Du behöver inte vänta länge, tror jag!

      Radera
  2. Jamen vilken sjuk tur jag har haft igår! fin fint, den kommer i god användning Malin! Jag ska mejla dej direkt :)

    SvaraRadera