3 augusti 2014

Malin Ibrahimovic här hej

Nåja, en sak har vi faktiskt hunnit med. Både på fredag och idag har vi åkt till sportplanen nära Ytternäs skola och sparkat fotboll. SPARKAT FOTBOLL! Ja, ni hörde rätt. Jag misstänker att dessa matcher är nummer två och tre i mitt liv (jag minns att jag en gång har spelat fotboll på ett barnläger i Larsmo när jag var ungefär åtta eller nio år.) Det är en överraskande rolig sport. Åtminstone när man spelar med en sex- och en åttaåring och reglerna inte är så väldigt noggranna och Edda springer omkring mellan våra ben med en egen, pytteliten boll och solen skiner och en halvlek kan vara allt från några minuter till lite mer än så.

Och idag, mellan halvlekarna, kastade vi dessutom bumerang.

När jag tänker efter är det här ett väldigt oväntat sätt för mig att prioritera i vardagen. Hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar