23 september 2011

Mina vänner light

Marika hade en rolig variant av mina vänner i sin blogg.
Fyll i dina svar i kommentatorsfältet här under, eller i din egen blogg. Inga motiveringar eller förklaringar till era svar behövs alltså, utan svara bara rakt av (om du kommenterar här under behöver du inte ens skriva ut alternativen utan kan bara rabbla upp dina val i en enda lång harang :) OK, nu kör vi.


Kaffe eller te?
te

Hobbyn eller soffhäng?
hobbyn

Att rida på hästen eller äta en medwurstsmörgås?
smörgåsen

Fakta eller fiktion?
fiktion

Böcker eller tv?
Böcker

Pest eller kolera?
Kolera

Sommar eller Höst?
sommar

Kyssar eller Kyskhet?
kyssar

Realist eller Pessimist?
optimist

En snygg jeansbak eller ett snyggt julbak?
julbak

Leva för att dö eller dö för att leva?
förstår inte frågan

Humor eller Humör?
Humor

Jobb eller studier?
Jobb

Konstnär eller bokförare?
Konstnär

4 kommentarer:

  1. haha, ok, nu ska jag dömma dig ut från de svaren då.:) rakt av. du verkar ju vara passlig typ!

    (och nu ska jag tydligen skriva "perse" som ordverifiering innan jag får ivägskickat denna kommentaren.)

    SvaraRadera
  2. -Kaffe
    -soffhäng
    -medwurstsmörgås
    -fiktion
    -tv
    -kolera
    -sommar
    -kyssar
    -realist
    -julbak
    -dö för att leva
    -humor
    -jobb
    -konstnär

    SvaraRadera
  3. - te

    - hobbyn o. lite soffhäng ibland

    - skulle gärna lära mig rida, ridtur i skog och terräng låter lockande

    - fiktion

    - böcker

    - usch.

    - sommar

    - kyssar, massor

    - optimist, kan ibland vara realist

    - snygg jeansbak gärna

    - leva nu, dö sen

    - humor

    - jobb, men att lära sig nytt är givande

    - konstnär

    SvaraRadera
  4. te
    hobbyn (men det kan ju vara soffhäng ;-))
    medvurst, fast utan hästkött...
    fiktion
    böcker
    pest
    sommar
    kyssar
    realist
    julbak
    jobb
    jag skulle vilja säga konstnär, men tyvärr tror jag att jag skulle vara en bättre bokförare än konstnär.

    SvaraRadera