28 september 2011

Down By The Laituri

Saker beträffande resan ordnar sig sakta och säkert. Hönorna har fått löfte om att bo hos en annan familj medan vi är borta. Jag har meddelat vår internetleverantör om ett uppehåll i abonnemanget. Caj håller just nu på att kolla upp om vi behöver några vacciner när vi åker.

När jag letade efter mitt vaccinationskort hittade jag de här två bilderna. Den ena är tagen på Down By The Laituri sommaren 2002, just precis när jag och Caj hade blivit ihop. Den andra är tagen på samma festival ett år senare. Och det är så himla länge sen. Jag kan inte fatta att det snart är tio år sedan. Otroligt. Och roligt.

Åbo 2002

Åbo 2003

2 kommentarer:

  1. åh, ni har en standard festivalpose! urgulligt! och ni ser så tseeeer ut.

    ses imorgon! :)

    SvaraRadera
  2. Jo vi hade tydligen det, märkte vi när vi 2003 fick fotona av min kompis Minna som jag vill minnas har tagit dem. Och vi va no så tseer. Hoho. Den ungdomen, den ungdomen.

    Vi ses i eftermiddag!

    SvaraRadera