27 september 2011

Min look alike

Jag läste Peppes blogg igår. Hon frågade vem som skulle spela huvudrollen i filmen om ens liv. Eftersom klockan var mycket och jag inte kom fram till något vettigt önskemål  (jag tänkte lite på Kristen Wiig och Natalie Portman jag också) googlade jag på olika celebrity look alike-sidor och laddade slutligen upp ett foto av mig som jag tyckte var helt okej.

När resultatet dök upp på skärmen skrattade jag så mycket att jag överröstade eltandborsten i vessan och Caj blev tvungen att avbryta sig i sin aftontvagning för att komma och titta vad som stod på.


(Tur att jag har andra talanger än att se ut som Boris Becker)


4 kommentarer:

  1. Hahaha! Jag skrattade jättemycket när jag läste din kommentar. Och du är i så fall en fantastiskt vacker version av Becker..

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAA! Oj fy, nu var jag helt otroligt nära att spruta kaffe över hela nya jobbdataskärmen. Tack och lov för att du har sån självdistans ibland.

    SvaraRadera
  3. Tack Peppe! Men jag är inte säker på att jag vill vara någon version av den gode Boris överhuvudtaget!

    Maria: Kom ihåg att vi är systrar. Den jag liknar, liknar även du. Moahahaha.

    SvaraRadera
  4. hahahaa!

    Kunde inget annat än testa själv. Provade faktiskt med en par olika bilder... jag lyckades få med bl.a. Kate Winslet, Meryl Streep, Robert Redford, Bill Clinton, Al Gore...

    :D

    SvaraRadera