13 augusti 2011

Hönsmannen

Som sagt (jag har skrivit det här på facebook, så många har redan hört det) nu är biljetterna bokade. Caj, Lovis, Idun och jag åker till Martinique i Karibien två månader nästa år. Jag skall skriva en bok (eller åtminstone delar av en, hoppas jag) och Caj och barnen hänger med. Det skall bli så himla skönt.

Och biljetterna (vi hade bara råd med de billigaste) går inte att avboka eller boka om, så det är definitivt att vi åker.

Caj, för fem minuter sedan: "Det första jag skall göra när vi kommer till Martinique är att köpa en höna". Hahahahahahahahaha

1 kommentar:

  1. Härligt! Det är just sådant där som jag hoppas att vi får möjlighet att göra någon gång också. Lycka till med bokskrivandet! Man skulle tro att insirationen flödar i Karibien.

    SvaraRadera