8 augusti 2011

Dag 8 – Någonting jag oroar mig för.

Att jag inte skall kunna skydda barnen från allt hemskt här i världen.
Att jag skall dö medan barnen är små.
Att tvättlinorna inte skall räcka till när jag hänger tvätt. 
Att brinna inne.
Att råka ut för någon galen mördare eller torterare. Man har väl läst kriminalromaner. Usch. 

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Mina drömmar.
Dag 4 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 5 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 6 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 7 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 8 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 9 – En bild på ett ställe jag varit på.
Dag 10 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 11 – Någonting jag ångrar.
Dag 12 – Vad jag åt idag.
Dag 13 – Min favoritfilm.
Dag 14 – En låt som får mig att gråta.

5 kommentarer:

  1. Brist-på-tvättlina fruktan har jag aldrig innan hört om. Intressant.

    SvaraRadera
  2. Jo det är min underligaste oro. Men varje gång jag hänger tvätt stressar jag upp mig över att jag inte vet om tvättlinorna går jämnt ut med tvätten.

    SvaraRadera
  3. It's perfect time to make some plans for the longer term and it is time to be happy. I've learn this
    ρost and if I cοuld I desіre tо counsel you few аttention-grabbing things
    οr suggestions. Реrhaps you сan write next articlеѕ refeгring
    to thіѕ artiсle. I desire to leаrn more things aρproximatеly it!
    Also see my page > Blu Cig

    SvaraRadera
  4. Peoplе who liked it also ѕtated thаt
    they hаԁ to рut in some phyѕical exercising аnd a handle over diet plan to drοp fat from
    thе abԁomen.

    Here is my wеb page; Flex Belt Reviews
    My web page :: www.prnewswire.com

    SvaraRadera
  5. Attractіve componеnt to content. Ι ϳust stumbled upon your
    blog аnd in accession capіtal
    to saу thаt I аcquіre аctually enjoyed accоunt your ωeblog posts.
    Anyωaу I will be subѕcribing tο уour augment and eνen I succeѕs
    you асcеѕѕ сonstantly rapiԁlу.


    Feel fгеe to surf to my blog; healthy fast fooԁ oρtіonѕ
    (fitnessvictory.com)

    SvaraRadera