9 augusti 2011

Dag 9 – En bild på ett ställe jag varit på.

Här tror jag man förväntas lägga upp en bild från en resa, så då gör jag det. 
Sommaren 2000 var en av de roligaste i livet. Då var jag och min vän Johanna på interrail i Europa. Vi träffade en massa vänner som bodde på olika ställen just då, eller sammanstrålade med andra vänner som också var på resa. Vi besökte Italien (i två repriser), Kroatien, Sloveninen, Tjeckien, Rumänien och Österrike. Sedan åkte vi tillbaka till Frankrike (vi hade redan jobbat där ett år då) och jobbade lite till på rivieran. Ah! Ungdomen. Shit vad roligt det var.


Här är vi i Florens, vill jag minnas. Jag tjänade lite pengar på att sjunga på gatorna på den tiden. Så här såg det ut då. Haha.


Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Mina drömmar.
Dag 4 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 5 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 6 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 7 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 8 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 9 – En bild på ett ställe jag varit på.
Dag 10 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 11 – Någonting jag ångrar.
Dag 12 – Vad jag åt idag.
Dag 13 – Min favoritfilm.
Dag 14 – En låt som får mig att gråta.

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att de finns kvar, de där bilderna från Interrail och annat som man sysslade med i ungdomen. Härliga, röriga tider!

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen. Lite jobbigare att leta fram dem då de inte finns digitalt, men just därför är det också ännu roligare att titta på dem, man har lite glömt bort vilka minnen som finns i fotoform...

    SvaraRadera