31 augusti 2012

Uggletröjan

Igår sydde jag ett plagg åt min förstfödda. Jag valde att använda det svart-röda uggletyget till den här skapelsen, och jag behövde bara sprätta upp en enda söm, vilket är lite. För mig. Lovis var glad, jag var nöjd. (Den enda som kanske inte är så nöjd är Christina: eftersom jag redan har klippt allt det andra tyget till barnmössor och inte har kvar mer av tyget i den här färgsättningen. Kanske det kommer mera, men jag lovar inget, jag kan höra av mig när jag trycker mer.)



Ja. Jag kunde ha flyttat på påsen i bakgrunden. Men jag såg den inte!

4 kommentarer:

  1. Det är lustigt det där med påsen. Hur selektiv ens uppfattningsförmåga är när man fokuserar på något annat...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen. Och jag är ingen fotograf. Inte än. Lite lite bättre har jag kanske blivit, men den förbättringen syns ingenstans i de här bilderna. Oj oj.

      Radera
  2. Äschdå.. Nå, sånt som händer. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag meddelar ifall det kommer mer, som sagt!

      Radera