30 juli 2011

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu

Här skulle det locka att säga något i stil med Ghandi eller nån annan viktig människa, för att verka tankfull, djup och ambitiös. Men jag har smutsigt hår och vill helst ligga kvar här uppe på sängen och läsa... så om jag tänker efter vem jag önskar träffa nu blir svaret Caj, som vanligt (han sitter på nedre våningen, så sannolikheten för att min önskan skall uppfyllas är ENORM!). Honom tröttnar jag nästan aldrig på, oavsett om jag är fräsch eller inte.

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Mina drömmar.
Dag 4 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 5 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 6 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 7 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 8 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 9 – En bild på ett ställe jag varit på.
Dag 10 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 11 – Någonting jag ångrar.
Dag 12 – Vad jag åt idag.
Dag 13 – Min favoritfilm.
Dag 14 – En låt som får mig att gråta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar