14 juli 2012

Välkommen Lone!

Idag har vi varit till Vasa och hälsat på min bror Jonas, min svägerska Saija och mina två brorsdöttrar Tova och Lone. Det var första gången vi träffade Lone (hon är bara fem dagar gammal) och hon var ljuvlig, alldeles liten, näpen och tyst. Mest sov hon.

En stolt Lovis håller i sin nya kusin

Storasyster Tova

Tre ungar och en osannolikt pigg och fräsch Saija

Att de valde namnet Lone fick vi veta igår. En stund efteråt fick jag följande textmeddelande av Jonas:

"Jakob blev lite ledsen eftersom hans namnförslag inte gick igenom, så vi hamnar att kompromissa lite. Vi har alltså bestämt oss för Lone Dragonfire Klingenberg."

Hahaha!
(Eftersom humor inte alltid fungerar klanderfritt i text vill jag förtydliga att det var ett skämt. Tror jag.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar