7 februari 2011

Uppdatering från effektivitetens mästarinna

På ett dygn har jag gjort sex stycken intervjuer och skrivit fyra artiklar. Jag måste skriva ut de två sista intervjuerna imorgon, samt göra en gallup, skriva ut den, och åtminstone boka ett par intervjuer till. Och så har jag skött en hel del annonssamtal som vanligt. Ca 20 (en intensiv dag kan jag ringa över 60 samtal) Min kollega Nicken jobbar ungefär dubbelt så mycket som jag (fast inte idag). Och ombrytaren Anton jobbar både dag och natt med tidningen varje tisdag. Vi ligger i. Men vi får ut en tidning varje vecka. Inte illa.

Dessutom fick jag världens flyt igår så där privat också. Medan jag väntade på att bli uppringd av en av idolerna började jag skriva på en ny grej och det var så oerhört roligt att få skriva precis vad jag ville. Jag spurtade iväg och skrev flera sidor på en gång. Nu kan jag nästan inte hålla mig från att fortsätta, men eftersom jag är redigt trött och inte har pratat med Caj på hela dagen skall jag göra det istället.

Nåja. Det där lät ju ädelt, i själva verket skall vi titta på Solsidan. Skojskoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar