27 juli 2010

mitt nya jobb

Jag jobbar och jobbar och hinner nästan inte alls göra något annat. Om jag inte hade så roligt, hade jag nog stupat för länge sen.

Förra fredagen kom första numret av vår gratistidning ut. Gå in och läs den, alltså webbversionen av den. Där kan ni också lyssna till hur jag -stelt och pinsamt till en början- intervjuar Salem al Fakir. Måste säga att det var ett ganska häftigt första webbvideouppdrag att ta sig an. Jag lovar att bli bättre på att intervjua folk framför kameran riktigt snart!

Så numera skriver jag. Skriver skriver och njuter av att göra det. Det är så roligt! Det är så kul att träffa människor och att formulera sig och att få jobba med Sonja, Nicken och Anton. Dessutom har vi renoverat och flyttat in i ett ursnyggt kontor, mitt i stan. Kan man ha det bättre i jobbväg?

4 kommentarer:

  1. du är duktig! kram

    / hanna k

    SvaraRadera
  2. Gillade tidningen - bra jobb ni gör!

    SvaraRadera
  3. Länk till tidningen? Snälla...

    SvaraRadera
  4. Lite sent, men go girl! Grattis, bar gjort eller du vet vad jag menar.

    SvaraRadera