9 juni 2013

Tyvärr har ni fel

Nu tror ni allt att jag ligger på BB och föder barn, eller hur? Tyvärr har ni fel.

Vi har kalasat hela dagen, först har vi firat en fin femåring (själv umgicks jag mest med femåringens och kalasgästernas föräldrar, väldigt bra typer!) och senare har vi grillat med grannarna på gatan. Barnen (inte alla, men sju av dem) har de senaste dagarna övat ihärdigt på en koreografi som uruppfördes medan myggorna bet oss i benen.

Även om jag fortfarande går och väntar på vår bebis känns det som om jag har fått ägna mig åt trevligheter som inte har varit förlossningsrelaterade idag, vilket nog behövs ibland.

4 kommentarer:

  1. du har rätt! men jag hoppas att det som var fel igår är rätt idag? har jag rätt (eller fel...).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det som var fel igår är fortsättningsvis fel idag, så du har fel! Hoppas du har mer rätt imorgon!

      Radera
  2. Jag som var en vecka utan internet och glömde nästan alla bloggar och fick nästan panik nu över att jag missat din förlossning :) Som tur hade jag inte det ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är därför bebin dröjer! För att du också ska hinna med :) Vilka härliga greklandsbilder du hade på bloggen!

      Radera