20 augusti 2013

Åtta år

I dag har vi varit gifta i åtta år! För precis ett år sedan bloggade jag så här på vår bröllopsdag. Jag känner fortfarande likadant.

Min kära man uppvaktade mig med en vacker nejlika och en smaskig ost samt frågan: ska vi se på en romantisk komedi idag? Jag uppvaktade honom med en burk Ben & Jerry's-glass (nåja, jag tänker nog äta av den själv också). Och så har vi gjort pizza som vi åt på terrassen och så drack vi lite vin. Grattis till oss! Hoppas vi får ha det så här bra resten av livet.

13 kommentarer:

  1. Grattis, jag är helt säker på att ni kommer att fixa det i fortsättningen också!

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Tack detsamma, jag såg på Facebook att ni också jubilerar!

      Radera
  3. Grattis! Vi firade just sju år :-)
    Jag ska för övrigt också bli bättre på att skriva kommentarer på bloggar.. Ja, läsa bloggar också för den delen.. Lite trögt med det nu..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske vi kommer in i det snart igen!

      Radera
  4. Vi som trodde vi skulle förbli ogifta för nästan all framtid och eventuellt evighet, tänk så fantastiskt det blev! GRATTIS på bröllopsdagen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, där låg vi i din loftsäng med fötterna i taket och jämrade oss över vår usla framtid, tur att vi hade fel.

      Radera
  5. Härligt! Grattis och Guds välsignelse!

    SvaraRadera
  6. Grattis! Tycker det är så kul av våra äldsta barn har samma födelsedag (men olika år) och vår 9. bröllopsdag är idag!

    SvaraRadera
  7. Grattis grattis :) (p.s håret, hur mycket var det som rök?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! 10 cent. Det märks ingenstans.

      Radera