24 augusti 2013

Årets Juthbackafynd

Vår vana trogen gick Caj och jag på Juthbackamarknaden redan i går på förmiddagen. Jag gjorde några fina fynd. Efter att barnen kommit hem från skolan tog vi också med dem en sväng, men då började det redan vara så mycket folk att det inte var lika kul att gå där längre. Fast vi träffade många bekanta, bland annat Maria & Jenk, Sandra och Marica.

Min vana trogen presenterar jag mina kap för er, kära läsare.

Två plåtburkar. Älskar särskilt kakburken!

En serie bakelitbestick. Vi har likadana, men mindre, sen tidigare.

En bricka att pryda husvagnen med

Lite köksattiraljer till husvagnen
Jag hade gärna hittat fler plasttallrikar till husvagnen. Om nån har sådana här (liknande, inte så stor skillnad på färg) hojta till, jag är intresserad!

9 kommentarer:

  1. Jag hade precis tänkt fråga om du har behov av flera plasttallrikar, jag borde ha en del extra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Jag är absolut intresserad. Jag hör av mig på FB!

      Radera
  2. Katarina (sänghämtaren)24 augusti 2013 kl. 12:38

    Jag borde också ha liknande någonstans liggande i källaren. Om jag inte minns riktigt fel. Plus en del annat som en gång funnits i en husvagn. Skicket har jag inte alls minne av.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du orkar får du jättegärna maila bilder och pris till engulapelsinATgmail.com! Tack!

      Radera
  3. Svar
    1. Det tycker jag med. Särskilt nöjd är jag över kakburken, som sagt. Tre avdelningar för tre sorters kakor. Jag måste baka nu!

      Radera
  4. Så grannnan burk den där kakor burken! FIN!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den ska jag fylla med kakor nån gång. Olika i varje våning!

      Radera