21 oktober 2015

Höstens intensivaste vecka är här

Jag har lånat en resväska av min moster. Jag har tvättat mina kläder, jag kommer att behöva nästan alla kläder jag brukar använda. Jag har packat. Jag har färgat om håret. Jag har skaffat en ny hårddisk och gjort en extra backup på datorn. Jag har mailat med olika människor. Jag har inte förberett mig tillräckligt, men lite tid finns ännu i morgon på tåget, tack och lov. Tåget som går 06.15. Joanna och jag har bestämt att vi ska ha smörgåsar med. För i morgon åker vi på bokmässan, tjoho!

Så här ser mitt program ut:


bild ur bokmässokatalogen, var för trött för att skriva av

bild ur bokmässokatalogen

screenshot från ratatas hemsida

Kom, kom! Och säg för allt i världen hej till mig! Hoppas vi ses!

(Sen, på måndag morgon, tidigt, tidigt, åker Caj, jag, Maria, Travis, Karin och Fredrik och en massa andra till Island för att få vara med på Nordiska rådets utdelningsceremoni i Harpa. Det kan jag berätta mer om sen när jag har bokmässat klart. Nu måste jag packa färdigt, (väckning i morgon 05.10).)

2 kommentarer: