17 september 2012

Förlagsfesten

Jag lovade att jag skulle blogga mera om förlagsfesten. Jag trodde att jag hade tagit en massa bilder, men jag hade bara tagit tre och kvaliteten på samtliga är skrattretande dålig. Det beror givetvis inte på objekten utan på hasten med vilken jag förevigade dem.

Roligt var det. Jätteroligt. Jag hade på känn att det skulle finnas en hel del bekanta där och visst hade jag rätt. Redan innan festen träffade jag på Maria, som i sin oändliga godhet lät mig få skjuts med hennes taxi till festen. På plats fick jag prata med Heidi, Jenny, Sara, Peppe, Kaj, Linda, och många fler, dessutom fick jag nöjet att prata med nya människor, som Maija och Pia. Maten var utmärkt, vinet gott och efterrätten så läcker att jag ångrar att jag inte tog mera, som jag planerat från början.

Hoppas jag får gå på flera förlagsfester. Men det tror jag nog. För nu när jag har lyckats skriva två böcker kan det väl inte vara störtomöjligt att klämma ur mig ännu fler? Det är ju trots allt det jag allra helst vill göra här i livet.

Fantasy-Maria, Roman-Kaj och Poesi-Heidi

Bloggdrottning-Peppe och Pleppo-Kaj

Grafik-Pia och Minkompis-Heidi

7 kommentarer:

  1. Hah, jag har också bara tre bilder, och du är med på åtminstone två av dem, kanske alla... jag kan skicka dem åt dig om du vill ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack skall du ha för bilden! Jag ser mycket... svettig ut. På något märkligt sätt. Ibland är det tur att man inte kan se sig själv i profil :)

      Radera
  2. tack för fantastiskt sällskap! Ser fram emot att fortsätta diskussionen om religion, troende och moral.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Jag ser också fram emot att diskutera mera, det var riktigt irriterande att bli utkastad från det gamla ankaret mitt i diskussionen.

      Radera
  3. roliga bilder! fast min min på första bilden kändes bättre än den ser ut... haha. det var en rolig fest och vi ses i göteborg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker era miner är kanonbra! Det var en rolig fest, och JA, vi ses i Sverige.

      Radera
  4. Jag ser lagom lycklig ut :-) Jag tror jag har två suddiga bilder från festen...

    SvaraRadera