16 mars 2012

Äntligen klart

Nu är barnens sängar färdigt målade. Äntligen. Det tog ungefär en vecka. Soffan i deras rum sålde jag åt en bekant (hej Katarina!) och ett gammalt klaffbord som vi haft i matrummet får hädanefter fungera som pysselbord, det förra var på tok för litet.


Jag borde naturligtvis ha fotat det här i dagsljus, nu är bilderna suddiga, men jag vågar inte lita på att ordningen håller ännu imorgon.

Numera har barnen var sin säng.

Så här lycklig blev Idun av sin nya sovplats

Medan Lovis tittar på sina franska fiskar

Idun fick en egen hörna

Bokskåpet står oförändrat kvar



7 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut! Och klaffbordet var en bra idé, det ska jag komma ihåg.

    SvaraRadera
  2. Tack, det blev mycket mysigare med mindre saker och bättre förvaringssystem (tror jag i alla fall) Nu återstår att se ifall de orkar städa med alla våra nya regler :) Hoppas hoppas!

    SvaraRadera
  3. Det ser jättemysigt ut!!! Härligt!

    SvaraRadera
  4. Hej själv :)
    Det blev finfint detdär. J gillar nya soffan, det gör vi allihopa förresten.

    SvaraRadera
  5. Vilken gullig och sinnligt skön blogg jag ramlade in på!


    Agneta

    SvaraRadera
  6. Vad glad jag skulle vara om jag fick växa upp i ett sånt fint rum. :) Finns det mer bilder på ert hus någonstans i bloggen?

    SvaraRadera
  7. Elina, Katarina, Agneta och Christina: Tack, vad kul att ni också trivs i barnens rum!


    Christina: du kan gå in på Ajas blogg och kolla bilder från resten av huset om du är intresserad: http://lundagard.blogspot.com/2011/10/hemma-hos-en-fin-fargstark-familj.html

    SvaraRadera