23 oktober 2014

Alberta Ensten och Uppfinnarkungen

Hurra, hurra, hurra! Idag fick jag äntligen min tredje bok, Alberta Ensten och uppfinnarkungen!
En bokselfie, kanske min första nånsin!
Om en timme åker jag till bokmässan i Helsingfors, jag fick boken lite före ett, för ett par timmar sedan, alltså. Men den hann fram! Fint. Jag är mycket uppspelt och ser fram emot att hinna bläddra i den på flyget eller på hotellet i kväll.

Kom gärna och lyssna i morgon, om ni är på bokmässan! Jag befinner mig på Edith Södergran-scenen klockan 11.30. Kom, kom! Och om ni vill skaffa boken borde den finnas i Fontana Medias monter 6K81.

Visst ses vi?

13 kommentarer:

  1. Grattis Malin! jag ska försöka komma förbi imorgon!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes Pia, vad roligt! Det ser jag fram emot!

      Radera
  2. Grattis! Intressant att följa er duktiga Forsby-flickor!
    H Maria S

    SvaraRadera
  3. Grattis Malin! Härlig bok och mycket inspirerande kvinna på bild.
    Ska läsa. Och sedan lägga boken i barnens händer. Men först SJÖÖÖÖLV!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra Minna! Då har jag ju i alla fall en läsare, en som kan sina saker, dessutom!

      Radera
  4. JÄTTESTORT grattis till din nya bok! Fast egentligen ser jag mest på dina tänder och förundrar mig över hur vita de är. Och vilket vackert leende du har.

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK! Och tack för tand- och leende komplimangen, jag blev jätteglad!

      Radera