6 januari 2016

En väldigt slumpmässig bildsamling

Jag har skaffat en ny dator. Den har mindre hårddisk än min gamla och jag blev slutligen tvungen att gå igenom alla 13 000 bilder jag hade (jag har raderat så många höns, kaos, matportioner och grimaser de senaste dagarna att det är snudd på sanslöst). Just nu är jag nere i 8200 bilder och jag är ännu långt ifrån mitt mål, alltså att gå igenom bilderna ens en gång, hastigt, och ta bort de värsta. Suck. Det fina är dock att jag hittar en massa roliga bilder också. Varsågod, ett axplock:

En kusinbild från 2012

Ett snyggt påskkort som Caj gjorde 2013

Ett ljuvligt födelsedagskort Idun gjorde till Lovis för länge sen

En ansiktsmålning som blev.. öh... bra.

Ett åländskt barngäng jag önskar fick ses oftare.

Lovis med en kyckling vid kinden 
En annan ganska snygg ansiktsmålning (de gjorde den själva!)

En hög människor jag älskar

En bild där jag verkligen ser likheten mellan Idun och Lovis

En otroligt oaptitlig bild av två gäddor ur en bok. Haha!

Edda som har "klätt sig varmt" när hon gick ut i höstkylan en gång.



5 kommentarer:

  1. Härliga underbara bilder (-gäddorna dock) 😍

    SvaraRadera
  2. Härliga underbara bilder (-gäddorna dock) 😍

    SvaraRadera
  3. Så fina och ljuvliga bilder! Grattiskortet är helt absolut min favorit. Påskkortet får ett eget första pris. Suveränt kacklat.

    SvaraRadera
  4. Ett toppenfint urval av bilder! Alltid får din blogg mig lika glaaad!

    SvaraRadera