23 september 2013

Psst, här kommer världens hetaste tips!

Bor du i Vasa och letar efter en lägenhet? Jag har världens hetaste tips! Min bror och min svägerska, Jonas och Saija alltså, skall flytta och säljer sin übermüsiga trea, fem minuters promenad från Vasa centrum. 
KLICK.

Det här är ett riktigt kap! Ja, rentav ett fynd! I denna bostad har jag nämligen haft många trevliga stunder med sprakande brasor, dignande matbord, trevliga diskussioner, dop, kalas, fester och så vidare. Och om jag har haft det är det nästan garanterat att också DU kommer att få det. Om du köper bostaden och flyttar in, alltså.

Så där. Få se vem av er som hinner först!
Lycka till!
(Jag föreställer mig att det kommer bli en svettig kapplöpning.)

4 kommentarer:

  1. Oj, verkilgen ett fynd. Så fint, mysigt och vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en riktig pärla, tror nog inte att det blir svårt att hitta nån som vill bo här!

      Radera
  2. Lär knappast vara svårsålt skulle man tro. Känns billigt...!! Men så försöker jag ju avvänja mig från Helsingforspriserna också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja skillnaden är ju enorm! Men jag tycker det är ett kap för att vara i Vasa också. Och intresset för bostaden är stort, har jag fått höra. Så den går nog åt, gissar jag.

      Radera