31 augusti 2011

Jakten på fyra väggar fortsätter

Biljetterna till Martinique är bokade men än har vi ingenstans att bo. Att boka ett vanligt turistboende blir ohållbart dyrt i två månader, de flesta kostar närmare 400€ i veckan (det är högsäsong när vi är där) men ikväll har jag mailat ett gäng uthyrare och några couch surfers för att be om råd och offerter på lite längre boende. Och så har jag surfat lite på nätet. Då hittade jag det här. Svindyrt men ganska häftigt. Jag har alltid velat bo i ett träd.

Caj hittade en camping för 7 dollar per natt. Det låter mer lämpligt för vår budget. Men vi skall nog försöka hitta något med lite tjockare väggar än ett tält, tycker jag. Så vi fortsätter att leta.

1 kommentar:

  1. Kan du inte skriva mera om hela Matinique-grejen? Låter så himla spännande.

    SvaraRadera