1 september 2016

Attjo!

Jag frossar och fryser och hostar och nyser och snörvlar och ryser. Höstens första förkylning är här. Både Caj och Lovis har redan varit drabbade och nu är det min tur. Blä.

Som tur är har jag inget inbokat före 10.9, utan kan tuffa på i min egen takt, vilket innebär att jag läser (just nu Hannele Mikaela Taivassalos In transit, jag läser den långsamt och det är njutbart), skriver ett par kapitel om dagen på mitt nuvarande projekt, facebookar och sköter löpande ärenden som resebokningar och att svara på mail.

Men snart sätter bokhösten igång. Och jag är så glad när jag märker att jag tycker att allt program ska bli jättekul! Jag är inte ett dugg stressad, trots att jag kommer sova borta över 12 nätter den närmaste tiden. Jag ser så fram emot mässorna, resorna och kurserna, alla människor jag kommer få träffa och alla intressanta möten jag har inbokade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar