27 april 2016

En liten utflykt

I går åkte Aja, Joanna och jag till Vasa för att lyssna på Clara Lidström och Annakarin Nyberg, som pratade om digitalt entreprenörsskap. Det var en jättelyckad föreläsning, jag gillade särskilt hur de hade byggt upp sitt framträdande, samt att de inte drog sig för att driva med bloggkulturen (vet man att något är bra vet man också att det inte rasar samman för att man skojar lite om det).

En instagrambild jag knyckte av Eva, som var lika rolig att prata med som vanligt.
(Det viktigaste på den här bilden är förstås mina randiga strumpbyxor)

Linn var en van och kompetent programledare.
Clara och Annakarin var lika proffsiga, så klart.

Efteråt hade jag turen att få äta indiskt med det här gänget:
Joanna, Hanna, Aja och Ulrika
Sen utsatte vi oss för livsfara och körde hem i snöyran och slasket med sommardäck (vi bytte i går). Det var nästan lite för spännande för att våra gamla hjärtan skulle klara av det. Under tiden sysselsatte vi oss med att prata om förlossningar, samtalsämnet som aldrig blir tråkigt. Och vi blev så inne i det att jag nästan kände mig fem före att föda, trots att jag inte är gravid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar