26 juni 2014

Trettiotalsboxning

Det är nu som Den Stora Tröttheten börjar sätta in. Här är fortfarande kaotiskt och vi har hållit på med den här flytten i månader redan. Edda fick ett par vaccinsprutor på ettårskollen igår och hade feber under natten (det är första gången något av barnen har reagerat alls på vaccin, så reaktionen var helt oväntad. Jag är hemskt trött eftersom hon bara sov i korta snuttar fram till sextiden.) Jag och de stora barnen har varit i luven på varandra precis hela dagen, jag har känt mig som världens bottenförälder och har antagligen fått barnen att känna sig som världens bottenbarn. Vi är inte en bra kombination just nu. Och det är ju lite besvärligt eftersom vi är utelämnade åt varandra nästan hela tiden.

Det kan hända att det finns en orsak att just den här bilden är det mest inspirerande jag har sett idag.

Trettiotalsboxning. Det är grejer det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar