11 december 2011

Julklappar

Nu vill jag förresten veta: hur mycket pengar lägger du ut på julklappar i år? Har du höga förväntningar/krav på dina egna julklappar?

Jag försöker skriva önskelista och kommer inte nästan på något alls att önska mig. Svenska skrivregler och några badbomber från Lush är ungefär vad jag kommer på. Ganska skönt att ha allt man behöver redan vid en ålder av trettiotvå, jag säger då det. Så ödmjuk och enkel är jag. Hö hö.


Nå. Jag ser bara lite fram emot julklapparna men fruktansvärt mycket fram emot att hänga med min familj, mina syskon och deras familjer, mina föräldrar och min mommo och fammo i jul. Spela spel med dem och äta jättegod mat med dem. Sådan julstämning kan jag bli helt hög på.

Att ligga och slappa på köksgolvet är en klassiker. Bilden tagen på min födelsedag i tisdags.


3 kommentarer:

  1. Nä, det blir inte så mycket pengar lagt på julklappar sist och slutligen. Försöker köpa något vettigt till alla i min familj. Själv hade jag ganska svårt att önska mig också, för det mesta kan man ju om man vill köpa själv idag. Men jag antar att något av det jag plitade ner på listan som mamma fick hamnar i julgubbens säck. :)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte lagt ut någonting alls på julklappar. Och inte önskar jag mig någonting heller. Jag är lite dålig på det med presenter. Men vi skall spendera tid med släkt och vänner och det räcker för mig.

    SvaraRadera
  3. Vi tänker lite lika. Har det med åldern att göra, månne?

    SvaraRadera