26 mars 2010

Hemunderhåll

Idag blir det städ- och handlingsförmiddag, så jag kommer inte att jobba så mycket. Caj tar flickorna och åker till butiken och jag stannar hemma och städar (och lyssnar på min ljudbok under tiden). Sen skall Lovis bästis komma hit och leka ett par timmar, det blir roligt! Idun och Lovis rök just ihop och Lovis ropade argt: "Idun du får aldrig mera leka med mig PÅ SJUTTIO ÅR!" -som tur är har krigstillståndet redan gått över. Men det kan nog vara bra med lite andra lekkamrater också.

Efter mitt ivriga gymnastiserande tre dagar i rad denna vecka har jag fått sjuka muskler. Det är väl inte så konstigt egentligen. Konstigare är att jag tycker det är så roligt att jumppa, det har jag inte tyckt på många år. Måste fortsätta medan det håller i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar